tisdag 25 mars 2014

Happy!

Lite extra glad...




...känner jag mig denna tisdag! Utan någon särskild orsak ens, kan ni tänka er. ;)

Igår kväll sladdrade jag i telefon med syrran tills klockan var alldeles för mycket, till slut halvskrek jag desperat i luren "herreguuud, varför gör vi så här mot oss själva, varför går vi inte och lägger oss?!?". Kort paus innan hon svarar med ett fniss i andra änden - "för det är ju så tråkigt!".

Och ja, så är det ju. Kvällarna är mysigast och bäst och det känns bara så synd att korta ner dom genom att somna för tidigt. Så jag hade endast mig själv att skylla när jag famlade efter två tändstickor att hålla uppe ögonlocken med i morse.

En sak jag undrar - flugor, vad gör dom på vintern?? Eller rättare sagt, vad BÖR dom göra på vintern? Är det inte så att dom går i ide eller nåt då...? Hemma hos mig beter sig nämligen inte flugorna normalt, dom har varit vakna hela vintern men surrar omkring lite sådär trögt som om dom vore drogade. Dom stör mig inte, det är vanliga snälla husflugor som nog är den enda insekten jag faktiskt kan stå ut med (och nej, jag gillar inte ens nyckelpigor, för mig är dom bara äckliga skalbaggar som jag vill döda. Usch jag vet, jag är hemsk). Hur som helst, jag bara undrar lite över what´s up med flugorna.

Puss på er!

5 kommentarer:

piccole cose sa...

Ja, visst är kvällarna så otroligt mysiga! Med tre troll som tar all energi från en på dagarna så är det på kvällarna man tankar energi. Och nu när jag just har påbörjat böckerna om Mr Grey så har jag allt svårare att släcka lampan:)
Kram
Rebecca
http://femme.se/piccolecose/

LaDore.se sa...

PÅ SVENSKA -
Nu har vi laserat vår första kollektion av exklusiva örhängen med en feminin elegans i designen.
Låt dessa smycka era öron och glittra vackert på er under sommaren

Ha utkik efter nya smycken hela tiden då vi kommer att fylla på med fler exklusiva örhängen, halsband samt armband.

För pris, material och fler bilder besök www.LaDore.se ♥

Gilla oss på Facebook och ta del av information om kommande produkter - https://www.facebook.com/ladorebygiaangelina :)

A WOMAN SHOULD BE TWO THINGS - CLASSY AND FABULOS!
_________________________________________________

IN ENGLISH -
Now we have launched our first collection of exclusive earrings with a feminine elegance in design.
Let them adorn your ears and shimmer beautifully on you in the summer :)

Keep an eye out for new jewelry all the time becouse we will add more exclusive earrings, necklaces and bracelets eventually.

For the price, materials and more photos visit www.LaDore.se ♥

Like us on Facebook and receive information about upcoming products -
https://www.facebook.com/ladorebygiaangelina :)

A WOMAN SHOULD BE TWO THINGS - CLASSY AND FABULOS!

bara anna sa...

Ännu mer glad blir du säkert när jag nu ska berätta en sak. Gissa?!

Jodå, du har gissat rätt! Grattis till vinsten av ett stearinljus made by ME. Maila mig din adress så får du snart paket...

Glamour-Psykologen sa...

Nej lägg av Anna!!! Vad kul, så glad jag blir! :) Ååh, det känns som födelsedag ;) Jag mailar dig! Kramar!!

Glamour-Psykologen sa...

Rebecca - förstår verkligen att när man har barn så blir kvällarna ÄNNU mer värdefulla, ens egna lilla stund liksom... :) Hälsa Mr Grey från mig! ;) Kramar