lördag 1 mars 2014

To bake or not to bake... That´s the question :)

Tack till alla som hört av sig och frågat hur jag mår, hjärta till er! <3 Idag är det en aningens lite bättre, säg det som inte piggas upp av lite sällskap och lite (massa) choklad... 






Idag tog vi lååång sovmorgon, jag var helt slut efter gårdagens pärs. Nu tittar jag in en snabbis för att säga hej!

Hur resten av dagen ska spenderas är fortfarande lite oklart, kanske blir det som på bilderna, dvs ett race genom stadens provhytter, alternativt så tar vi en lugn dag hemma. Bakar en chokladkaka och pysslar lite. Syrran vill testa min nyinköpta symaskin, så det ska hon få göra tänkte jag. Hmm... ja, det lutar nog å en pysseldag i alla fall... :)

Vi ses lite senare, kram på er!!

10 kommentarer:

Erika sa...

Har precis hittat till din blogg och måste bara säga att den är så bra. Lagom mix av allt :) hoppas du mår bättre och får en fin söndag!

Glamour-Psykologen sa...

Tack snälla Erika, välkommen hit! :)

Bakom dörr nr. 11 sa...

Skönt att höra att du mår bättre, lät inte som någon trevlig sjukdom du har.

Ha en bra söndag.
Kram Pia

EllenF sa...

Snygging!!!

LIFESTYLE and INTERIOR by Sessan sa...

Så galet snygg att klockorna stannar är du!!

Bra att du känner dig bättre <3

Kramar från Sessan

Glamour-Psykologen sa...

Pia: Tack snälla, hoppas du också får en fin söndag!

Glamour-Psykologen sa...

EllenF: DETSAMMA! Med versaler ;)

Glamour-Psykologen sa...

Sessan: Haha, nu rodnar jag! :) Tack snälla för omtanken! <3 Kram!

Anonym sa...

Så fina kläder du hade här=)

Glamour-Psykologen sa...

Tack snälla! :)