torsdag 20 februari 2014

Ibland får man till det

Kan jag få slänga in ett litet kvinnligt I-landsproblem så här på kvällningen? Vad är det som gör att när du står i pyjamas och ska fösa bak håret för att kunna borsta tänderna utan att få det i munnen, DÅ får du till den där perfekta höga tofsen som du aldrig lyckas få till när du står framför spegeln på morgonen?? Så där lagom nonchalant och snyggt slarvig. Som ääär så svårt att få kläm på när man anstränger sig för mycket...!?? Jaja. Jag sa ju att det var ett I-landsproblem. Och ett kvinnligt sådant.



Om jag sover sittande i natt kanske jag kan knalla direkt med den till kontoret imorgon bitti? Nu skojar jag givetvis, men jag hade likaväl kunnat mena - i alla fall nästan - allvar. En gång sov jag nämligen tre nätter i rad i en mycket märklig ställning, eftersom jag hade den perfekta håruppsättningen och ville bevara den så länge jag kunde. Jag vill poängtera att den var betydligt mer avancerad än en vanlig hästsvans, så jag tyckte den var värd en lite stel nacke. Allt är ju relativt.
 

Inga kommentarer: