lördag 22 februari 2014

Over the top

Snön som jag beklagade mig över i morse är nästan borta nu, yes! :) Det blev plusgrader och började regna istället, varpå det mesta som låg på marken försvann. Det var ett sånt är skönt och lätt regn dessutom, fick en förnimmelse av mjukt sommarregn, den sorten som man kan ta en promenad i bara för att det faller så skönt mot ansiktet.

Nu är det fredagskväll och jag är megatrött, som jag brukar vara på fredagar. Men det är en härlig trötthet, mer en sån där behaglig känsla som uppstår när man vet att man har två lediga dagar framför sig. 

Fast jag är tillräckligt utmattad för att inte bli långrandig här inne för en gångs skull, haha! Jag hade tänkt att visa er två saker innan jag knoppar in bredvid min sexiga man, och det är mina lakan och min fredagsoutfit. Icke att förväxla med varandra dock. ;) Men bädden hägrar och tröttheten segrar, så därför spar vi lakanen tills imorgon. Men en klassisk I-phoneselfie från spegeln i gästbadrummet orkar vi med:


Mönstrade spetsstrumpor kombinerat med leopardklackar är egentligen lite för mycket och lite för pråligt för min smak, men ibland känner jag ändå för att vara lite over the top och bejaka det ultrafeminina. Så då gör jag det.


Suss gott!

Inga kommentarer: