onsdag 12 mars 2014

Världens mest avancerade GPS



Hej mina vänner!

Idag skulle jag vilja be er om en tjänst. Det kommer ta ungefär en sekund av er tid, och kräva näst intill ingen ansträngning alls. Jag vill att ni ska tänka en tanke. 

Idag ligger en person som är mig väldigt kär på operationsbordet, och eftersom jag är en firm beliver av tankekraft (ååh, nu ojar sig den bloggläsande doktorn, vi har haft många heta diskussioner om det han kallar humbug och det jag menar är outnyttjade förmågor hos människan, but anyhow) så skulle jag vilja att ni tunar in och sänder iväg en helt osjälvisk, renodlad önskning om att denna person ni inte ens känner snart mår bra och är på benen igen. 

Det spelar ingen roll att ni inte vet vem det är, jag är övertygad om att alla goda tankar och handlingar når fram dit dom ska ändå. Dom har världens mest avancerade GPS-funktion.

Och det finaste med såna här saker? Jo, att dom kommer tillbaka till dig. Nästa gång är det DIG någon tänker på, och önskar lycka och välgång. Som världens mest avancerade... ehh ...boomerang? ;)




TACK people, vi ses senare!!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Tankar och energi skickat... Jag hoppas verkligen personen mår bättre efter operationen och att allt går bra för henne/honom/hen.
Ljusa tankar och energi till dig med som har ett så varmt hjärta.
Kramar

Den där Victoria sa...

Självklart skickar jag över lite goda varma tankar, med förhoppning om att det landar där det behövs.

Glamour-Psykologen sa...

Tanya - gulliga du, tack snälla! Och right back at ya, fining där... ;) Kramar! <3

Glamour-Psykologen sa...

Victoria - tack snälla, det betyder jättemycket!! Kram!

Helen sa...

Såg tyvärr detta först nu men jag hoppas att det gick bra och så sänder jag i stället iväg lite positiva tankar om en snabb läkning. /Helen

Anonym sa...

Hej, hoppas det gick bra för din kära vän.

Den där doktorn :) har missat en hel värld om han inte tror på vad tankens kraft kan genomföra. Har han hört talas om placebo effekten? :) Tänk så fantastiskt, han har en helt ny värld att uppleva. Han borde lyssna mer på dig :)

Jag tycker din blogg är HELT fantastiskt. Fortsätt skriv och fotografera såsom du började, de oskarpa bilderna på dig har blivit ditt signum, tycker jag.

Är inte så teknisk så tyvärr blir min post anonym.

Christina

Glamour-Psykologen sa...

Helen - tack snälla du, dom tas väldigt tacksamt emot! :) Stor kram!!

Glamour-Psykologen sa...

Christina - haha, jag ska säga det till honom! ;) Men visst är det så, tankens kraft är enorm. Kanske rentav själva kärnan av vårt väsen.

Vad snäll du är, vad roligt att du tycker det! Och på ett sätt har du nog rätt - mina halvtaffliga bilder visar ju ganska mycket av vem jag är, hihi... ;) Massa kramar, tack för att du läser!